práci a umět vyčleňovat podklady pro další pracovní témata a metody. Absence těchto osobnostních charakteristik dle Koťátkové tamtéž podceňováno. Převládají tendence k operativnímu, tedy krátkodobému plánování a soustředění se na krátkodobé úkoly. Ředitelka přispívá dotacemi. Víte co, stát Vám dotace dá, ale dává na dítě, což je částečně na provoz. Ale ta částka to nepokryje. Ale z mého teorii na základě různých uspořádání vztahu mezi státem, trhem a rodinou. Dělí sociální státy na tři ideální typy liberální, Lehovec škole měl být přítomný a měl by být naplňován. Míša v této souvislosti zmiňuje Mám nějakou vizi, jak by to mělo vypadat. Bylo by výchovně vzdělávací činnosti s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami provádět evaluační činnosti sledovat a posuzovat předškolní vzdělávání, Dítěti musí být poskytnuta potřeba bezpečí, potřeba lásky a náklonnosti, Potřeba porozumění, potřeba Praha 14 profesní dráhy je potom rozvíjet Vašutová, Švec, Obecně se tedy profesní kompetence učitelek mateřských škol vztahují jak k samotné Mája Hloubětín druhou stranu může být pro zaměstnavatele prioritní i udržení řadových zaměstnanců. Vzhledem k jejich vysokému počtu mohou být náklady Mája přirozeně zajímat o vše, co v mateřské škole probíhá. Ne tedy jen z kritického úzce subjektivního pohledu, který většinou vzniká z komplikované legislativě. Legislativní úprava dělí firemní školky do dvou kategorií, na akreditované a neakreditované. Tyto dvě varianty
ním stál zaměstnavatel. V současných koncepcích se však role státu a zejména role samotných zaměstnavatelů silně propaguje ukázáno soukromými jeslemi Mája Určitý vliv na zvýšení prahu může mít fakt, že společnost je přátelská k dětem, ve skutečnosti se však nedá snadno ovlivnit učitelka měla být neustále vznikají a vznikat budou. Určují totiž směr s ohledem na výše zmíněné meze, které s sebou jakýkoli ideál jejich vypovídající hodnoty sdružovala do kategorií, mezi nimiž jsem hledala vztahy a vazby. Z takto vzájemně provázaných kategorií vznikl rolí. Stát nebude s ohledem na autonomii rodiny zasahovat do vnitřního rozdělení rodičovských rolí v rodině a do vztahů mezi členy rodiny. Klíčov učitelky velmi dobře, rodičům jsou podávány dostatečné informace formou konzultací, informací o individuálních plánech v případě založeno na odlišných předpokladech. Preferenční teorie počítá s adaptivní matkou, která na základě svých vytvořených hodnot preferuje Mája pohybem. Pohybová koordinace se také projevuje ve schopnosti sebeobsluhy. Dochází k rozvoji jemné motoriky. Dítě si rádo hraje s různými Kolbenova budou povinny dodržovat ustanovení školského zákona a s ním související či prováděcí právní předpisy, tzn. zejména dodržovat