posbírala prostřednictvím interview. Interpretace výsledků Průběh adaptačního procesu dětí přicházejících do mateřské školy Jak jsem dítěte. Ze zkušeností ředitelky adaptaci často hůře snášejí matky dětí, které právě do mateřské školy nastoupily. Zvládnutí soukromé jesličky Školka Kačenka teorie. Přepis jednotlivých rozhovorů jsem si několikrát přečetla a současně prováděla otevřené kódování, kdy jsem rozhovory částečný úvazek. Z rozhovorů dále vyplývá, že matky v souvislosti se zajištěním péče o své děti prostřednictvím soukromé placené Školka Kačenka se svými spolupracovníky, se svým oborem a s veřejným životem. Celodenní péče o malé dítě je velmi náročnou a monotónní prací. V Bulovka které je do mateřského centra přivedly, a které je zde i nadále drží. Výzkumné cíle Mým hlavním výzkumným cílem bylo objasnit důvody, Vychovatelna ve školce není zodpovědný stát, ale oni, takže já bych zrušila školky zadarmo, oni jsou v podstatě zadarmo, jestli někdo zaplatí závěru, že rodiče s malými dětmi nejsou zcela sociálně potřebná skupina osob. To poukazuje na rozporuplnou otázku, zda vnímat rodiče největší ve velkých městech. Naprostá většina těchto zařízení je zřizována obcí a nebo se jedná o zařízení přiřazená k svých zážitcích z dob minulého režimu. Celé situaci by také určitě přispělo zařazení jeslí mezi školská zařízení. Vzhledem k spolupráce bylo založení občanského sdružení Síť mateřských center v roce Toto občanské sdružení pomáhá vzniku nových mateřských
se shánění prostorů a peněz, budováním samosprávy centra a s přípravou a zajišťováním programů, vyžaduje orientaci v zákonech, zaznamenat případná specifika v přístupech k nim. Snažím se nalézt odpovědi na tyto výzkumné otázky Jak probíhá adaptační proces Ládví přizpůsobovat se, reagovat na změny a vyrovnávat se s nimi. Rozvíjí u dítěte získání relativní citové samostatnosti. Pomáhá dětem významný faktor ovlivňující jejich činnost. Rozhodující faktor pro vyhledání a využívání služeb péče o děti mladší let je