vyžadují pravidelné a časté uspokojování. Přesto sekundární potřeby nelze opomíjet. Do Můžeme se pak ptát, jak tento nedostatek či Kateřinek soukromé jesličky přebytek vede k jednání. Homola určuje dvě základní pojetí buď je potřeba sama o sobě schopná vyvolat jednání, nebo je pro vzbuzení činnosti organismu zapotřebí nějakého prostředníka. Zde se mluví o hypotetické konstrukci drive. Potřeba vede k drive, což je vnitřní jesle Kateřinky podmínkou, vyvolávající jednání, drive je závislý na potřebě, je jí determinován, vzniká s ní a končí jejich uspokojením. Homola, In Kateřinky Holas, s Jak říká Bertalanffy, člověk nejedná směrem k uklidnění, naopak hledá stále nerovnováhu tím, že si klade cíle, uniká ze statického stavu do aktivního, uvolňuje se od otroctví pouhé existence. cit. dle Homola, In Holas s své koncepce potřeb je zapojuje například Maslow, který potřeby uspořádává hierarchicky podle naléhavosti, s jakou jsou prožívány jako vnitřní tlaky k jednání. Cit. dle Nakonečný, s. Základní potřeby a fyziologické potřeby uspokojení hladu, žízně, sexu b potřeby bezpečí vystupují v situacích vyvolávajících ztrátu c pocitu jistoty v situacích nebezpečí, ekonomického selhání B. Psychologické potřeby a potřeby přináležitosti a lásky být milován druhými, být akceptován a patřit někomu b potřeby uznání potřeby výkonu, kompetence, respektu, důvěry, získání Opatov souhlasu C. Potřeby sebeaktualizace potřeby realizovat své schopnosti svůj duševní potenciál být tím, kým mohu být, osobního růstu,
zahrnující kognitivní a estetické potřeby potřeby objevovat, tvořit, uspořádávat Sociální práce chápe potřebu jako něco, co definuje Jižní Město buď klient, nebo pracovník, a co je východiskem práce s ním. Analyzují se překážky, které brání jejich uspokojování. Sociální Litochleby pracovník zjišťuje klientovu životní situací a její zvládání, tzv. coping. Bartlett zdůrazňuje zabývání se interakcí jedince s prostředím, požadavky prostředí a exchange balance a poukazuje na důležitost pochopení všech těchto složek životní situace a jejich anglické školky v Praze 4 Kateřinkách

Dětská skupina Progres Háje
Wonderland Háje
Chytrá Sovička
Little hand
MuŠka
Happy Point - Křeslička
Wonderland Hrnčíře
Sluníčková školka
Průhonická labuť
Wonderland Libuš
Skalníček
Dětský klub Skalníček
Veselé Slůně
MŠ GENIUS Smíchov
MŠ GENIUS Strašnice
Foxíkova dětská skupina Krč
Nestlingue
Macíček
Amálka
Dětské skupiny K2