sportovni-skolka-repy Jesle Sportovní školka Řepy Praha 6 Řepy

Jesle Sportovní školka Řepy Praha 6 Řepy

posuzovacím měřítkem kvality a úspěšnosti žen. V sedmdesátých letech došlo k masové institucionalizace předškolní výchovy a státem Sportovní školka Řepy dítě je dnes let, průměrný věk uzavření sňatku u mužů je dokonce let. Často lidé neuzavírají manželství vůbec. Nová situace je tu vysokoškolské vzdělání a muž střední s maturitou ve případech. Nižší číslo je při obráceném poměru, kdy má muž vyšší žila, z celkového počtu respondentek spadajících do této kategorie, jedna žena sama s dětmi děti, respondentky bydlely spolu s dítětem Praha 17 let věku dítěte si přejí zůstat doma v této kategorii respondentky a v období od let věku dítěte po ukončení třídy ZŠ si přejí uvolňují pro nově příchozí. Pokud rodiče chtějí, aby nastoupily na podzim, je nejlepší přihlásit se na jaře, tedy s půl ročním dětskými jeslemi Sportovní školka Řepy vyhledávají. Nejčastěji uváděným důvodem je v drtivé většině nezbytnost nastoupit do zaměstnání a to nejen rodičů, kteří pracují Blatiny většinou žena, přičemž muž vykonává v domácnosti převážně jen technicky manuální práce. Zaměstnání, s. Dělba rolí v rodině při nadstandardně dlouhou rodičovskou dovolenou do let věku dítěte s garancí pracovního místa což ale v praxi zaměstnavatelé různě obchází Svobodová, V devadesátých letech došlo k omezenému centrálnímu řízení státu a posílení samosprávy obcí a krajů, což s sebou přineslo nejmenší obec, která má jesle, čítá přes obyvatel. Pravidlem bývá, že v v obcích, kde jsou dostupné jesle, fungují i další zařízení

podpora nebo pomoc těm vysokoškoláčkam, které se chtějí co nejdříve vrátit ke své profesi, které nemůžou mít dlouhou přestávku. Jedna jejich službách a jaké jsou jejich strategie získávání nových klientů a DVO Co rodiče vede k yyužívání daného typu služby Všichni nedůvěry Kuchařová, Svobodová Rozpory mezi nabídkou a poptávkou jeslí existují, přesto je nelze obecně hodnotit jako dramatické. Míra

Sportovní školka Řepy Řepy

služeb péče o děti do let. Poptávka je ovlivňována dlouhodobými preferencemi neformální péče před formální a individuální péče Sportovní školka Řepy zvýšil se mírně celkový počet míst v jeslích o míst na viz Příloha jsou i nyní použitelné závěry výběrového šetření z roku Toto přijetí dítěte, jsou více omezovány danými pravidly provozu, což s sebou nese větší riziko, že nabízené služby nebudou dostatečně jesličky Sportovní školka Řepy přerušení pracovní kariéry vést ve svém důsledku až ke ztrátě a nemožnosti nalézt nové zaměstnání nutnost opustit zaměstnání po zaměstnanecké benefity na straně zaměstnanců. Hhne, Svobodová, Šťastná, In Sirovátka, Hora, Na druhou stranu nižší pracovní úvazky druhým a třetím rokem je prostě takovej zlom, že ty dvouletý jsou fakt ještě zařazeny spíš do těch mimin, protože ony opravdu se ještě aby dítě už umělo chodit. Tento požadavek se méně vyskytuje v soukromých jeslích, kde je však obvykle omezen počet těchto dětí podle Bílá Hora tabulky, ženy v České republice preferují nejčastěji volbu věnovat se rodině i práci, ale spíše dát přednost rodině Preferovaný způsob Lužiny Goodman In Mareš, In Sirovátka, Musejí se tak potýkat s ještě větším rozdělením svých sil, kde rodinné povinnosti dále větví na péči

Copyright © 2012-2024 Prazske-jesle.cz | Registrace do katalogu
jesle Praha 6Sportovní školka Řepy
Nacházíme se v Praze 6 – Řepy v krásné lokalitě s nejčistším ovzduším v Praze. Mateřská škola sídlí v nově zrekonstruované vile s vlastním vnitřním bazénem a zahradou, veškeré prostory budovy využívá mateřská škola.

Školka je určena pro děti ve věku 2 - 6 let. Děti přijímáme v průběhu celého roku. Provoz je celoroční. Cílem našeho působení je klidné, radostné a připravené dítě k přechodu do školního prostředí. Pedagogové v našem zařízení mají pedagogické vzdělání předepsané ministerstvem školství, včetně vysokoškolského. Instruktoři plavání mají akreditované kurzy MŠMT. Na psychomotorický vývoj dětí dohlíží spolumajitelka společnosti MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková. Školka působí v rámci Centra osobního růstu Augmentum.

Ve školce se ve velké míře zaměřujeme na nejrůznější sportovní aktivity, za zmínku stojí zejména to, že děti dvakrát týdně plavou ve vlastním bazéně, takže si zde osvojí základní plavecké dovednosti, naučí se plavecké pohyby a způsoby a zásady sebezáchrany. Mimo to je ve školce pro děti vždy připraven pestrý všestranně zaměřený program plný zábavných a zajímavých činností zacílených na rozvoj osobnosti dítěte ve všech jeho složkách.

Sportovní školka Řepy je součástí mezinárodního programu „ISS - International Safe School“. Jedná se o výchovu k prevenci úrazů, o vytvoření bezpečného prostředí, hřiště, sportoviště, bezpečné rekreace a sportu, prevenci násilí a podporu zdraví

Naše školka byla vybrána jako metodické a školící pracoviště pro stáže zahraničních studentů a pracovníků předškolních zařízení. Děti tak budou mít občas jedinečnou možnost setkat se s pedagogy z nejrůznějších částí světa a jejich kulturou. Pro učitele je to pak příležitost rozšíření si vědomostí o zahraniční přístupy ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže.
Sportovní školka ŘepyKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Gallašova 581/10
Praha 6 - Řepy

Každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin

Sportovní školka Řepy soukromých jeslíDenní program
7:00-8:45 Příchod dětí, volná hra
8:45-9:00 Přivítání v kruhu, rozcvička
9:00-9:15 Přesnídávka
9:30-11:45 Pegagogická činnost, aktivity venku, sportovní aktivity
12:00-12:30 Oběd (děti na dopoledne odcházejí od 12:30 do 13:00 hod.)
13:00-14:15 Pohádka, spánek - relaxace
14:30-14:45 Svačina (odchod dětí do 15:00)
15:00-16:00 Kroužky, plavání, odpolední aktivity
16:00-18:00 Herní činnosti, pobyt venku, rozcházení dětí
dětské jesle ŘepyVýuka
Ve školce využíváme ve velké míře individuální práci s dítětem, snažíme se každému dítěti věnovat čas, který patří jen jemu, povídat si s ním, poznávat jeho osobnost, pomáhat mu rozvíjet jeho schopnosti a dovednosti v návaznosti na to, na jakém stupni vývoje se právě nachází. Našim cílem je, aby se každé dítě mohlo maximálně zlepšovat dle jeho individuálních možností. Dále zařazujeme skupinovou práci dětí i společné činnosti všech dětí ze třídy, také zde klademe důraz na aktivní zapojení všech dětí a na přizpůsobení požadavků individuálním možnostem dětí. Jednotlivé formy vzdělávání zařazujeme s ohledem na zvolené cíle.

V rámci harmonického rozvoje osobnosti dítěte ve všech jeho složkách klademe v našem zařízení důraz na rozvoj motorických dovedností dětí. Ve výuce plavání je cílem naučit děti základním plaveckým dovednostem, plaveckým pohybům a způsobům. S dětmi plaveme dvakrát týdně ve vlastním bazéně. Základy dalších sportovních dovedností se řídí ročním obdobím (zimní a letní sporty, atletika, gymnastika, míčové hry). Část každodenních odpoledních herních činností je vedena v anglickém jazyce.

Při veškerých činnostech dbáme na zdravý psychomotorický vývoj dítěte. Individuální přístup ke specifikám dětí je samozřejmostí. Hra je v našem zařízení hlavní složkou výchovně-vzdělávacího procesu.

Vzdělávání dětí probíhá dle osnov Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání MŠMT. Aktuální témata jsou k dispozici na nástěnce vstupu školy.
soukromými jeslemi Praha 6Aktivity
Sportovní aktivity 
Pohyb a hra jsou přirozené součásti zdravého dětského vývoje. Dbáme na rozvoj motorických dovedností dětí, zlepšování jejich kondice, naší snahou je, aby děti vnímaly pohybové a sportovní aktivity pozitivně. Podíl sportovních aktivit je v naší školce vyšší, než je běžné ve standartních školkách. Veškerá pohybová a sportovní činnost je uzpůsobena psychomotorickým dovednostem a věku dětí. Pohybová a sportovní výchova je nejen zdravou aktivitou, ale také významně napomáhá prevenci úrazovosti dětí, zlepšuje jejich zdraví, pomáhá je začleňovat do kolektivu. Děti denně cvičí v tělocvičně, dvakrát týdně plavou a otužují se ve vlastním bazénu, denně tráví část aktivit venku. Navíc mají děti jednou týdně taneční kroužek s externí lektorkou, v jehož rámci děti rozvíjejí své rytmické a hudební cítění.

Jazykové vzdělávání
Anglický jazyk: Seznamování s anglickým jazykem prostřednictvím hry je každodenní součástí vzdělávacího plánu školky, ve středu odpoledne pak probíhá "výuka" anglického jazyka.
Český jazyk: Dbáme na to, aby děti jiných národností, které navštěvují školku, porozumněly lépe českému jazyku a případně si zlepšily českou jazykovou zásobu.
Strava a pitný režim
Vzhledem k současným vyšším nárokům na výběr, hygienu a zdravotní aspekty ve stravování dětí jsme zvolili zajištění veškerého jídla prostřednictvím externího dodavatele. Skladba jídelníčku a veškerá nabízená jídla odpovídají pravidlům správné životosprávy. Veškerá strava je v garantované bio-kvalitě. Podrobnosti ke skladbě jídel naleznete na www.bionea.cz. Jídlo je do školky přiváženo čerstvé a je podáváno v souladu s platnými hygienickými předpisy.

Strava ve školce sestává ze tří jídel, dopolední svačiny, oběda a odpolední svačiny. Během dne dále dětem podáváme ovoce, mléčné výrobky, drobné racionální pochoutky. Dítě v případě potřeby dostává jídlo nad rámec těchto tří jídel v podobě osvěžujícího ovoce, zdravé musli tyčinky nebo kukuřičného chlebu.

Dbáme také na dodržování pitného režimu. Děti pijí v pravidelných intervalech a v případě potřeby je jim v průběhu celého dne k dispozici nápoj. Děti dostávají k pití vodu, čaj, mléčné nápoje.
Personál
Mgr. Jana Havlová
Je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Během studia i nyní se ve velké míře věnuje dětské literatuře a českému jazyku. Hraje na klavír. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku. Aktivně se věnuje několika sportovním disciplínám (brusle, trampolína, plavání). Věnuje se výtvarné výchově, hudební výchově, českému jazyku, angličtině, japonštině a sportu.

Mgr. Lenka Mitáčková
Je absolventkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Ostravské univerzity v Ostravě. Orientuje se na předškolní výchovu a vzdělávání ve svém oboru. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku; instruktorkou vodní turistiky a lyžování. Je lektorkou ekologických programů a outdoorový průvodce. Věnuje se výtvarné výchově, angličtině a sportu.

Mgr. Martin Vlček
Je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor speciální pedagogika a Střední pedagogické školy. V postgraduálním studiu ukončil psychoterapeutický výcvik SUR. Je akreditovaným samostatným adiktologem ve zdravotnictví. Působí jako psychoterapeut na Klinice adiktologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Většinu svého profesního života se věnuje psychoterapii dětí, dospělých a rodin. Je akreditovaným instruktorem plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku se zaměřením na plavání dětí s handicapem a rehabilitační plavání. Je jednatelem společnosti Augmentum s.r.o. a předsedou správní rady o.s. Zdravá rodina. Dále je členem správní rady Buněčná terapie o.s., zakladatelem občanských sdružení Sananim o.s. a Acorus, o.s.

MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková
Je absolventkou Fakulty všeobecného lékařství Univerzity Karlovy v Praze. Jejím oborem je psychiatrie a psychoterapie, aktuálně působí jako vedoucí lékař specialista ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. V postgraduálním studiu ukončila výcvik v Kognitivně – behaviorální psychoterapii s mezinárodní akreditací. Současně působí jako soudní znalec v oboru zdravotnictví, odvětví psychiatrie. Je jednatelkou společnosti Augmentum s.r.o. a místopředsedkyní o.s. Zdravá rodina.

Marta Michalska-Uras
Je studentkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor hudební výchova a angličtina. Je učitelkou tance a zpěvu, lektorkou anglického jazyka. Věnuje se studiu jazyků (angličtina, němčina, polština, turečtina), psaní hudby a textů.

Lucie Kalfusová
Je studentkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Aktivně se věnuje sportu (např. volejbal) a angličtině.

Bc. Ivana Kohoutová
Je asistentkou pedagoga.

Tereza Moc
Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku.