podpora nebo pomoc těm vysokoškoláčkam, které se chtějí co nejdříve vrátit ke své profesi, které nemůžou mít dlouhou přestávku. Jedna jesle Ruzyně z tazatelských otázek zněla, na co se rodiče ptají, když k Vám poprvé přijdou. Jejím cílem bylo zjistit, na co se rodiče zaměřují a jaké mají požadavky. Odpovědi se značně lišily. Ovšem v jádru snah rodičů leží nezbytnost zjistit, jaké jsou poplatky za služby a provozní podmínky jako otvírací doba, jaké hračky si mohou děti přinést z domu, apod. Vzhledem k nedostatku míst jsou rodiče při vznášení požadavků spíše pasivní a to hlavně v případě veřejných jeslí. Od soukromých poskytovatelů požadují o něco více a soukromé jesličky Ruzyně zajímají se tak o další aspekty fungování, zda na začátku probíhá adaptační program pro dítě, jaká je obsahová náplň programu, zda Bílá Hora se k dětem přistupuje individuálně, jaké je stravování a pitný režim, jak často jsou děti přebalovány, kolik je dětí ve skupince a např. také zajímá je, kolikrát chodíme ven, co baští děti, jestli máme čističky vzduchu, jako nadstandardy trošku výuka je zajímá, teďka jazyky jako hodně je zajímají děláme flétničky ty dechové cvičení, v podstatě takový ten komfort pro dítě, hodně taková obsluha Praha 17 toho dítěte, aby to dítě nebylo celý den hozené někde a nic se s ním nedělalo Dílčí závěr DV Jak poskytovatelé vnímají poptávku po jejich službách a jaké jsou jejich strategie získávání nových klientů a DVO Co rodiče vede k yyužívání daného typu služby Všichni
poskytovatelé služeb hodnotí poptávku z kvantitativního v současné době jako dostačující, nemají problémy naplnit kapacity zařízení. montessori školka v Praze 6 Ruzyni