všechny časté potřeby účinné řešení pro docílení jejich naplnění V posledních letech jsem měla možnost nahlédnout do různých organizací zaměřujících se na služby pro rodiny a tyto otázky jsem si kladla stále častěji. Nyní vypomáhám v jedné z těchto organizací, v Dětském denním centru Vesněnka v pro děti od jednoho do pěti let. Díky tomu jsem začala více pronikat do problémů rodičů Rozkoš malých dětí, a to mě také podnítilo k napsání této práce. Otázka, kterou si zde kladu, zní Jaké jsou potřeby rodičů dětí do tří dětské jesle Průhonice let využívajících služby Dětského denního centra Vesněnka, a jsou tyto potřeby naplňovány Ráda bych tak alespoň malou částí přispěla k tomu, aby potřeby rodičů, a potažmo i potřeby ostatních specifických skupin, byly vnímány, aby nemusely být jejich nositeli potlačovány, ale naopak, aby mohly být naplňovány. V teoretické části vymezuji pojmy, s kterými budu pracovat a dále je rozvádím a uvádím do souvislostí. Pomocí literatury se pak také pokouším nastínit oblasti, kde by se potřeby rodičů mohly vyskytovat. Metodická jesle Průhonice část je věnována popisu postupu, který jsem použila při organizaci výzkumu. V empirické části data z tohoto výzkumu analyzuji a interpretuji. Výsledky jsou shrnuty v závěru, kde také nastiňuji některá doporučení, jak s výsledky naložit. Následující této práce je členěna na dva hlavní oddíly. První je pojmenovaný Rodič, rodičovství, rodina, druhý s názvem Potřeby rodičů dětí do tří let. Obě Hrnčíře
tyto části mají stejnou strukturu na začátku vždy pojmy definuji a vymezím je tak, jak budou v této práci chápány. V dalších Zdiměřice podkapitolách je rozvádím, věnuji se jim detailněji a zasazuji je do teoretického rámce. Rodina, rodič, rodičovství Vymezení pojmů V této soukromým školkám nejblíže Prahy západ Průhonic