jsem ta posledni, ktera s ohledem na tyto otazky socialni politiky bych mela fnukat. Ale nejak mne neomamil muj osobni uspech a klika na sefy na soukromé jesle Kněževsí jednoho jsem take dost tvrde vyjela kvuli diskriminaci jinych zen, presto doposud je mym kamaradem. Ale nemam ten pocit viteztvi nad jeho stereotypy. Tradiční rozdělení rolí ve společnosti se samozřejmě ve značné míře odráží i v oblasti pracovního trhu. Kateřina Machovcová uvádí Postavení žen a mužů na trhu práce se často odvíjí od tradičního pojetí společenských rolí. Očekává se, že muž bude živitelem Blatiny rodiny a žena matkou pečující o děti a domácnost. Tento model nelze v dnešní společnosti uplatňovat ve všech případech neobstojí například s ohledem na stále se zvyšující vzdělanost žen, rostoucí počet matek samoživitelek navíc pro většinu rodin jsou dva příjmy ekonomickou nezbytností, tudíž v podstatě příliš nezáleží na tom, kdo z partnerů bude mít příjem vyšší Machovcová, s. Proti tradičnímu modelu se ve svém příspěvku staví i Monty, matka jednoho dítěte Jestli mi něco vadí, tak je to např. diskriminace zaměstnavatelů v tom smyslu, že se chlapa nikdo neptá, kolik má dětí a jestli má zabezpečený hlídání, když by byly nemocný, protože se Bílá Hora automaticky PŘEDPOKLÁDÁ, že tohle je starost matky. Vadí mi ten mentální blok v hlavách lidí, protože ten je podle mého názoru kamenem úrazu, ne nízký rodičák. Dokud nebude pro lidi samozřejmý, že dítě má dva rodiče, který se dělí o péči rovným dílem, tak nepomůže soukromými jeslemi Kněževes
ani stotisícovej rodičák. Pořád budeme někde v hlubokým středověku Tradiční rozdělení mužských a ženských rolí, které v naší Praha 17 společnosti stále do velké míry přetrvává a které se znatelně odráží v nejrůznějších oblastech rodinného, pracovního i instalatérech nedaleko Prahy západ Kněževsi